Hotel znajduje się w ścisłym centrum Łodzi, w wielofunkcyjnym kompleksie biznesowo-noclegowo-handlowym „Hi Piotrkowska”, w skład którego wchodzą dwa biurowce klasy A+ oraz 15 lokali handlowo-usługowych. Hotel został ulokowany w taki sposób, aby jego położenie było dogodne zarówno dla gości biznesowych, jak i turystów. Od głównej stacji kolejowej — Łódź Fabryczna oddalony jest o 2 km. W odległości 6,7 km od hotelu znajduje się także międzynarodowy Port Lotniczy im. Władysława Reymonta, do którego goście mogą dotrzeć samochodem w mniej niż 15 minut.
“Jestem przekonana, że położenie naszego hotelu w samym sercu miasta przyciągnie zarówno gości biznesowych, jak i turystów. Hotel Hampton by Hilton Łódź City Center cechuje wysoka jakość świadczonych usług i najnowsze rozwiązania, połączone z konkurencyjną ceną. Te elementy wyróżniają nas na tle konkurencji, co w przyszłości zaprocentuje zbudowaniem silnej pozycji na rynku hotelarskim w Łodzi” – mówi Joanna Plauszewska-Deka, Dyrektor Generalny Hampton by Hilton Łódź City Center.
Hotel Hampton by Hilton Łódź City Center
to blisko 8000 m2 powierzchni przeznaczonej dla Gości. Oprócz 149 jasnych i przestronnych pokoi zlokalizowanych na 6 piętrach, w hotelu znajduje się restauracja i bar, całodobowa siłownia, trzy nowoczesne sale konferencyjne, lobby z widokiem na miasto oraz podziemny parking.
Dla Gości zatrzymujących się w łódzkim hotelu przewidziano także udogodnienia w postaci nielimitowanego dostępu do Wi-Fi na terenie całego obiektu oraz flagowego dla marki Hampton by Hilton śniadania, oferowanego w cenie pobytu dla wszystkich gości, niezależnie od wybranej przez nich oferty.
Nowoczesny hotel
Łódzki Hampton by Hilton to także rozwiązania wspierające zrównoważony rozwój. Hotel przy pomocy energooszczędnych i zrównoważonych ekologicznie systemów osiąga możliwie najniższe koszty użytkowania oraz ogranicza negatywny wpływ na środowisko, tworząc przestrzeń przyjazną dla zdrowia i komfortu gości oraz pracowników. Wszystko po to, by spełniać europejską certyfikację środowiskową BREEAM.
“ – Otwarcie pierwszego hotelu Hampton by Hilton w Łodzi dowodzi, że zdobyliśmy zaufanie właścicieli nieruchomości oraz inwestorów i deweloperów w Polsce. Cieszymy się, że Polacy po raz kolejny docenili strategicznie dobrane lokalizacje hoteli, odpowiednie dla biznesu i turystów oraz nasze efektywne zarządzanie firmą, a także franczyzowy model biznesowy ze znanymi na świecie markami sieci hotelowych. Jestem przekonany, że to dopiero początek współpracy i naszej wieloletniej obecności na polskim rynku, który jest strategicznym rynkiem ekspansji biznesowej Apex Alliance” — mówi Augustinas Barauskas, dyrektor Apex Alliance Hotel Management.
Hampton by Hilton Łódź City Center należy do jednego z największych na świecie programów lojalnościowych – Hilton Honors, zrzeszającego 18 marek należących do sieci Hilton, umożliwiające gromadzenie punktów i wymienianie ich na darmowe noclegi i inne przywileje w hotelach na całym świecie.